Nu är serveringsbemanningen klar!

2023-01-02 i Sundsvalls SLK

Nu är bemanningsschemat för vår servering ”Fiket” klar och finns publicerad under fliken bemanning!

Som vanligt är det vi föräldrar i slalomklubben som bemannar vår trevliga servering i backen under säsongen.
Fiket kommer även under denna säsong vara bemannat på helger samt då vi anordnar tävling i backen. Vi har ingen bemanning på vardagar men en enklare självservering kommer då erbjudas.

Ni som inte hade skrivit in er i schemat har nu blivit tilldelade pass. Kolla extra noga så ni vet när ni skall bemanna serveringen.

Om du satt upp dig/blivit uppsatt på att jobba ett pass men blir sjuk eller får förhinder så ansvarar du själv för att hitta en ersättare. Tips: använd Facebook-gruppen "Sundsvalls slalomklubbs info & vänner", sms-grupper/mail-listor i respektive träningsgrupp eller vikarielistan.

Vikarielistan kan du även använda om du vill sälja bort pass. Alla byten eller sålda pass skall meddelas trivselkommittén – mejla informationen till Mariana Strand

Om en person inte dyker upp på sitt pass kommer klubben debitera denne 1000 kr. Avgiften tas ut för att täcka klubbens merkostnader för att ta in en ersättare.

Fördelning av pass denna säsong är enligt följande:
U8, U10-1: 2 pass per barn
U10-2, U12, U14, U16 & FIS:  3 pass per barn

För frågor om schemat kontakta Linda Ljunggren

Tack för att ni alla hjälper till att bemanna vårt mysiga fik! 😊

/Trivselkommittén