Sportlovsträning på Södra - tider!

2023-02-27 i Sundsvalls SLK

Under sportlovet kommer det finnas möjlighet att träna hemma på Södra Berget lördag 4 mars till och med onsdag 8 mars. Torsdag till söndag under sportlovsveckan körs LVC-final för U14 i backen så då är det ingen träning.

Vi kör enligt följande:
Gemensam GS kl. 8-10
Därefter kör vi SL ca. 11-13. Om det kommer många juniorer kan det bli så att vi delar upp och kör ett pass B-käpp och ett pass A-käpp efter varandra.

Denna info fås på plats och självklart finns det möjlighet att köra friåkning i backen hela dagen!

Durra håller i träningen och ambitionen är att få till bra och rolig träning för alla klubbens åkare som befinner sig på hemmaplan under sportlovet.

Vi ses i backen!