Headerbild

Medlemsenkäten 2023

2023-06-30 i Sundsvalls SLK

Tack alla som svarat på årets medlemsenkät! Vi är överväldiga av all bra input ni bidragit med, både på flervalsfrågor samt i fritext.

Resultatet av enkäten kommer att presenteras på övergripande nivå i samband med vårt årsmöte den 30/8. Under september kommer lagledare, tränare, styrelsen samt kommittéerna att bearbeta materialet och ta med oss input inför kommande säsongs planering.

Det är många som skrivit mycket värdefull input samt synpunkter på verksamheten. Av svaren att döma får vi känslan att flera av er vill engagera er mer i klubbens verksamhet, vilket vi tycker är jätteroligt.

Ta gärna kontakt med valberedningen, ordförande för valberedningen denna säsong är Indra Haugen; indra.haugen@gmail.com
Det finns fortfarande en del poster att tillsätta i styrelsen samt i våra kommittéer inför kommande säsong.

Har ni frågor eller funderingar är ni såklart alltid välkomna att kontakta er lagledare eller oss i styrelsen. Alla kontaktuppgifter finns här på hemsidan.

Till sist vill vi i styrelsen passa på att önska er alla en riktigt härlig sommar. Hoppas vi ses på cykel i backen under sommaren, på årsmötet 30/8 samt när övrig verksamhet drar igång till hösten!

Adress

Besöksadress Enhörningsvägen 101, Sundsvall Postadress Sundsvalls slalomklubb Mogatan 60 854 60 Sundsvall

Kontakt

Ungdomstävling: kansli@sslk.y.se FIS-tävling: tavlingSSLK@gmail.com Organisationsnummer 889201-5259