Medlemskap och träningsavgifter

Här finns information om hur man blir medlem samt betalar in medlems- samt träningsavgifter. Medelms- och träningsavgifter betalas via vår samarbetspartner Turtle Pay (fakturaavgift tillkommer).

OBS! Vid familjemedlemskap ska alla personer i familjen registreras.

Efter att medlemskapet registrerats måste medlemsavgiften betalas för att medlemskapet ska bli giltigt.

Formulär för registrering och betalning av medlems- samt träningsavgift:
Medlems och träningsavgift 23-24 (turtle-pay.com)

Medlemsförmåner för oss som är medlemmar i SSLK hittar ni här.

Genom ditt medlemskap godkänner du att SSLK registrerar och på annat sätt behandlar dina personuppgifter inom ramen för föreningens verksamhet. Det kan innebära offentliggörande oavsett framställningsform, t ex på hemsidan.

Se klubbens GDPR Integritetspolicy

Alla medlemmar betalar medlemsavgift och åkare som är med i träningsgrupp betalar även träningsavgift.

Vid årsmötet beslutades att lämna medlemsavgift samt träningsavgift oförändrade från föregående säsong. *Stödjande medlem samt Skidskolemedlem har ej rösträtt vid årsmötet.

MEDLEMSAVGIFT säsongen 2023/2024

Enskild medlem

Stödjande medlem*

Skidskolemedlem*