Medlemsavgift

2023-09-22 i Sundsvalls SLK

Nu är det dags att betala årets medlems- och träningsavgifter. Även i år sker det via ett formulär hos vår samarbetspartner Turtle Pay. I samma formulär uppger man om man vill köpa rabatterade liftkort hos SkiStar.

I formuläret väljer du typ av medlemskap samt eventuell träningsavgift. När du bekräftat med BankID skickas en faktura på avgifterna via e-post och du har sedan 14 dagar på dig att betala fakturan. Det finns också möjlighet att delbetala beloppet, då tillkommer ränta. Mer info hittar du i själva formuläret, länk nedan. Observera att det tillkommer 29 kr i aviavgift.

Rabatter på säsongskort
Tiden för att köpa rabbaterade liftkort hos Skistar har nu passerat. Det går med andra ord inte längre att söka medlemsskap och få rabattkort på Skistars liftkort genom klubben.

När det gäller Funsäfjällen finns det i år inga speciella medlemspriser. Om man vill köpa säsongskort där tipsar vi om att gå in på exempelvis https://hamra.axess.shop
Det finns olika alternativ med exempelvis 10 valfria dagar som skipass. Dessa erbjudanden gäller till 30/11 men observera att ni inte behöver ange något om detta i formuläret.

All information och formulär hittar ni på sidan:
Medlemskap och träningsavgifter - SUNDSVALLS SLALOMKLUBB - KlubbenOnline

Direktlänk till formulär för registrering:
Medlems och träningsavgift 23-24 (turtle-pay.com)