U10-1 (2015)

I vår grupp tränar barn som är födda 2015 (8 år). Vi åker skidor och har roligt tillsammans!

Inomhusträning:
Under hösten drar vi igång med Barmarks-/Inomhusträning, vi tränar kondition, balans, styrka och har roligt tillsammans. Mer info och datum kommer i samband med skolstarten.

Utomhusträning:
Så snart det går att åka skidor i Sundsvalls Slalombacke, Södra Berget, drar vi igång med skidträning på snö.
Vi tränar tisdagar och torsdagar kl 18:00 - 19:30.

Utrustning:
Utrustning för träningen på snö är slalomskidor (helst carvingmodell), stavar, ryggskydd, hjälm och kläder efter väder.

Har ni frågor gällande vår verksamhet eller är sugna på att prova på att träna med oss, kontakta gruppens lagledare eller någon av tränarna!

Lagledare: Susanne Jakobsson; Sussijakobsson@hotmail.com;